ساری،

انتخاب ثمربخش تر از ثمربخش !

جلسه انتخابات ریاست هیات کشتی مازندران امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،امروز ساعت ۱۰ صبح، مجمع انتخابات ریاست هیات کشتی مازندران در حالی آغاز شد که کشتی مازندران با شکوهی وصف ناپذیر به بالاترین افتخارات ممکن در سال های اخیر دست یافته است حتی در کشتی فرنگی .

نقی کلانتری شاید جدی ترین کاندیدا پس از ثمربخش تلقی شود. مردی که در کشتی شناخته شد و مناصب قابل ملاحظه ای را در استان و کشور بدست آورد و تا معاونت ورزش تهران هم پیش رفت، با تجربه است منتها برخی از اعضای همین مجمع همان کسانی هستند که در آخرین دوره ریاست او بر کشتی مازندران، استیضاحش کردند و کنارش گذاشتند.

علی شکری پور و بهنام طیبی دو کشتی گیر سال های نه خیلی دور که اعضای شورای اسلامی شهرهای بابل و قائمشهر هستند در مجمع حضور دارند و رقابت می کنند و البته شنیده می شود که انصراف می دهند اما هنوز چیزی رسمی اعلام نشده است.

بهمن صفری رئیس هیات اسکواش استان هم کاندید است و سه نفر هم کنار کشیده اند و پس از تایید صلاحیت ها ترجیح داده اند که شرکت نکنند.

عسگری محمدیان با بیانیه ای زیبا به نفع اصغر ثمربخش انصراف داد، شاهرخ صداقتی زاده هم کناره گرفته و عباس حاج کناری قهرمان اسبق جهان هم گفته فضا را برای رقابت دیگران خالی می کند. هر سه آنها می توانستند در مجمع باشند ولی موقعیت و صلاح کشتی امروز را در این دیدند که انصراف دهند و از حق خود برای شرکت در رقابت بگذرند.

حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی نیز اکنون در مجمع حاضر است.

انتهای پیام /
برچسب ها: ساری ، کشتی ، انتخابات ، رئیسه ، هیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار