سرنا ویلیامز اعتراف شاراپووا را تحسین کرد

اعتراف ماریا شاراپووا قهرمان روسی تنیس جهان به دوپینگ را مورد تحسین قرار داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  خبر دوپینگ ماریا شاراپووا که در نوع خود خاص اعلام شد و خودش به این موضوع اعتراف کرد، اگر چه شوک بزرگی برای جامعه جهانی تنیس بود اما مورد تحسین برخی رقبای وی قرار گرفت.

سرنا ویلیامز قهرمان آمریکایی تنیس جهان در این باره معتقد است: باید شجاعت ماریا را تحسین کرد او به خوردن داروها اعتراف کرده است.

در این باره باید گفت ورزش روسیه دستخوش اتفاقات عجیبی در سال گذشته بود، روزگذشته نیز وزنه بردار رکورد شکن روسیه یعنی لوچف نیز نمونه دو دوپینگش تایید شد و رکورد رضا زاده بر قوت خود باقی ماند.

در دو و میدانی افتضاخات دوپینگ دامن روسیه را گرفت تا جایی که حتی اسپانسر ها نیز این ورزشکاران را رها کردند و روسیه با یک چالش بزرگ روبرو شد.

2 اسکیت باز روسی نیز در این باره متهم شدند و دوپینگ آنها ثابت شد و نشان داد ورزش روسیهراه سختی را برای ازبین بردن این اپیدمی فراگیر دارد.

در این باره وزیر ورزش روسیه ویتالی موتکو فقط به این نکته بسنده کرد که در ورزش هیچ اتفاقی را عمدی نباید جلوه داد.

هرچند که برخی مفسران ورش در ای روز ها روسیه را متهم به دوپینگ سیستماتیک می کنند و دیک پاوند از این دسته از منتقدان است اما رئیس فدراسیون تنیس روسیه در این باره معتقد است که ماریا دوباره به تنیس بر می گردد و در مسابقت حضور خواند داشت و من هم با نظر ویتالی موتکو در این باره هم عقیده ام.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.