اصفهان؛

تابلو های متغیر خبری ترافیک شهر را در نوروز اطلا ع رسانی می کنند

20 تابلو VMS خبري و تابلوهای اطلاع رساني الكترونيكي كه معابر داراي ترافيك سنگين، نيمه سنگين و روان را به شهروندان اطلاع رساني مي كنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، عليرضا صلواتي به برنامه های معاونت حمل و نقل ترافیک در نوروز 95 اشاره کرد و گفت : سازمان تاكسيراني در ۱۲ مكان مهم از جمله باغ فدك، شهر روياها، باغ پرندگان، تله سيژ ناژوان، منارجنبان، تله كابين صفه، ميدان حضرت امام، ميدان امام علي و پل خواجوبه گردشگران و همشهریان خدمت رسانی می کند .

وی گفت :20دستگاه اتوبوس در باغ فدك به عنوان يكي از اقامتگاههای اصلي استقرار مسافرين در ايام نوروز مستقر مي شوند كه بتوانند به صورت رايگان مسافران و گردشگران را به مركز شهر منتقل كنند .

صلواتي از جمله برنامه هاي فرهنگي اين ستاد به اتوبوس گردشگري اشاره و تصريح كرد: امسال براي دومين بار با هماهنگي كميته فرهنگ شهروندي، اتوبوس گردشگري راه اندازي شد و متقاضيان مي توانند با ثبت نام در اين اتوبوس ، از امكانات تورگرداني و تخفيف هاي ويژه بدون استفاده از خودروي شخصي خود استفاده كنند.

وي با اشاره به فعاليت هاي مركز كنترل ترافيك خاطر نشان كرد: اين مركز به صورت شبانه روزي در سه شيفت كاري بر ترافيك شهر نظارت مي كنند و با زمانبندي تقاطع ها سعي مي كنند شهر روان تري را براي گردشگران رقم بزنند.

وی به ۲۰ تابلو VMS خبري و تابلوهاي اطلاع رساني الكترونيكي كه معابر داراي ترافيك سنگين، نيمه سنگين و روان را به شهروندان اطلاع رساني مي كنند اشاره کرد و گفت : با نصب این تابلو ها در سطح بزرگراه ها شهروندان و مسافران می توانند مسير بهتر تا مقصد سفر را انتخاب کنند .




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.