اهواز؛

گرجستانی ها در دزفول

سرپرست گروه گردشگری از ورود یک گروه 14 نفره از اساتید و دانشجویان کشور گرجستان به دزفول و بازدید از آثار باستانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود چینی گر زاده گفت: این گروه شامل 14 نفر از اساتید و دانشجویان رشته خبرنگاری و نویسندگی کشور گرجستان می باشد که به دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به ایران سفر کرده اند.

وی در خصوص هدف از انتخاب استان خوزستان و شهرستان دزفول برای این سفر بیان داشت: دزفول ظرفیت های گردشگری فوق العاده ای دارد و در آینده نیز از ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی مختلفی برخوردار خواهد شد که این ظرفیت ها باید به مردم سایر کشورها معرفی شوند.

چینی گر زاده به جایگاه والای دزفول در بخش های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از جنگ به دلیل بازسازی صورت گرفته فرصتی برای معرفی شهرستان دزفول فراهم نشد که امیدواریم این امر در آینده عملی شود .

سرپرست گروه گردشگری افزود: این نخستین سفر این گردشگران به ایران می باشد که به مدت 1 روز از آثار باستانی دزفول دیدن خواهند کرد و پس از اقامت 1 روزه در این شهرستان به شهرهای شوش سفر کرده و از موزه شوش و چغازنبیل نیز دیدن خواهند کرد.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.