زنجان؛

مسیرهای هموار سرمایه گذاری با استقرار نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به استقرار نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان گفت: استقرار نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان موجب تسهیل در حضور سرمایه گذاران در استان می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ احمد غریوی دردیدار با رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از عوامل دخیل در رشد و توسعه استان سرمایه گذاری می باشد بر لزوم تسهیل حضور و فعالیت سرمایه گذاران در استان تاکید کرد.

وی گفت:ا آسان سازی فرآیندهای مربوط به حضور قانونی و اشتغال اتباع خارجی راهگشاری پیشرفت صنعت استان و ایجاد فرصتهای شغلی جدید خواهد بود . .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به استقرار نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان تصریح کرد : موضوع استقرار نمایندگی وزارت امور خارجه یکی از دغدغه ها و مطالبات به حق صنعت استان زنجان بوده و در حوزه ماموریتهای این اداره کل و در بخش اشتغال اتباع خارجی ، این مهم ، بسیار اساسی می باشد.

غریوی گفت: بطوریکه در تسهیل و روان سازی فرآیند صدور ، تمدید . ابطال پروانه اشتغال اتباع خارجی حضور این نمایندگی حائز اهمیت بوده و از این پس نیاز به مراجعه متقاضیان به وزارت امور خارجه مرتفع و تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی کلمه تحقق یافته است .

وی به پیگیریهای استاندار استان تاکید و خاطر نشان کرد : موضوع توسعه استان ، دغدغه اصلی کلیه دولتمردان استانی می باشد و برای ارائه این خدمت که امروز شاهد افتتاح آن هستیم ، دستگاههای اجرایی مختلف استان همکاری و همیاری داشته اند

این مقام مسئول در خاتمه افزود : پسابرجام فرصت مناسبی را برای توسعه و تعالی و پیشرفت صنعت استان و حضور سرمایه گذران خارجی در اجرای طرحهای اشتغالزا فراهم خواهد کرد.

غریوی ادامه داد: کلیه مقامات و مسئولان ، هر یک به فراخور وظایف و ماموریتهای خود موظف و مکلفند بسترها و زمینه های لازم را فراهم آورند و خوشبختانه امروز با افتتاح این نمایندگی برگ زرینی از ارائه خدمت به صنعت استان رقم خورده است . امیدواریم با تلاشها و اقدامات صورت گرفته شاهد پیشرفت و رشد بیش از پیش در اقتصاد استان و اشتغالزایی باشیم .


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.