آخرین وضعیت طرح کلان ملی جامع تفسیر قرآن

معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، از مشکلاتی که در مسیر راه طرح کلان ملی جامع تفسیر قرآن قرار دارد خبر داد.

دکتروحید احمدی، معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با آخرین وضعیت طرح کلان ملی جامع تفسیر قرآن، در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در خصوص این طرح باید گفته شود که با اینکه ما اعتبار در اختیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قرار داده بودیم؛ اما چون موانع قانونی وجود داشت اعتبار را استفاده نکرده‌اند و هنوز مشکل قانونی دارند.

وی افزود: این طرح به پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و همچنین دانشگاه دیگری که همکار طرح است ابلاغ شده بود تا کار را انجام دهند، اما به دلیل برخی مشکلات در مسیر قانونی، مراحل کار طی نشده بود و نتوانسته بودند از آن اعتبار خوب استفاده کنند.

احمدی با اشاره به میزان اعتباری که در اختیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای این طرح قرار گرفته است، اظهار کرد: این اعتبار به میزان در حدود 700، 800 میلیون تومان بود و متاسفانه مقدار دقیق را به خاطر ندارم. 

وی در ادامه به مشکل دیگر طرح کلان ملی جامع تفسیر قرآن اشاره و بیان کرد: در نهایت مشکل دیگری که آن طرح داشت نداشتن متقاضی و حامی بود، هنوز نتوانسته‌ایم برای آن طرح متقاضی را معرفی کنیم یا متقاضیی بیاید و کار را دنبال کند.

وی درپایان افزود:  برای طرح جامع تفسیر قرآن، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و یک همکار دیگر برای اجرا تعیین شده‌اند که با هم قرار است طرح را پیش ببرند. شورای گسترش آموزش و پژوهش عالی قرآنی کشور قرار بود به‌عنوان متقاضی، کار را انجام دهد ولی هنوز نتوانسته‌ایم تأمین اعتبار کنیم یعنی اعلام تقاضا و تأمین اعتبار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار