شجاعی: آماده المپیک 2016 هستیم

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: برنامه ریزی برای شرکت در بازی های المپیک بلافاصله پس از مسابقات اینچئون کره جنوبی آغاز شد.

 محمدعلی شجاعی رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در گفت و گو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : فدراسیون تیراندازی با کمان ، نهادی نوپا و با 12 سال سابقه فعالیت در بخش های مردان و بانوان به فعالیت می پردازد.
 
 شجاعی افزود : به دلیل اعتقاد فدراسیون به هم افزایی و مشارکت با هیئت های مختلف استانی، در صدد هستیم تا با برگزاری نشست های مختلف از همکاری آنها بهره مند شویم.
 
 رییس فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار کرد : برخورداری از تیم های ملی در رده های سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان برای نخستین مرتبه از افتخارات فدراسیون به شمار می رود.
 
شجاعی ادامه داد : با توجه به اینکه طی سال های اخیر موفق به کسب رتبه در مسابقات جهانی نشده بودیم کسب نخستین عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی دانمارک در بخش کامپوند مردان، نخستین اعزام و مدال آوری تیم نونهالان در مسابقات تایلند و هنگ کنگ از افتخارات سال جاری به شمار می روند.
 
 رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت : برگزاری دوره های آموزشی بین المللی با همکاری کمیته ملی المپیک با حضور 30 مربی در کشور و نیز آغاز طرح استعدادیابی 20 در 20 از 30 ماه گذشته در رده های سنی 12 تا 15 سال در راستای پشتوانه سازی در رشته تیروکمان از دیگر اقدامات فدراسیون به شمار می روند.
 
 شجاعی با اشاره به در پیش بودن بازی های المپیک 2016 ریو اظهار کرد : برنامه ریزی برای شرکت در بازی های المپیک بلافاصله پس از مسابقات اینچئون کره جنوبی آغاز شد و در این راستا اعزام های مختلفی به تمامی مسابقات برون مرزی برای کسب آمادگی صورت گرفت.
 
رییس فدراسیون تیراندازی با کمان افزود : نخستین سهمیه انفرادی المپیک در مسابقات آسیایی تایلند کسب شد ضمن اینکه اواخر خرداد ماه سال آینده ، مسابقات جهانی آنتالیا ترکیه را برای کسب سهمیه تیمی در پیش داریم که با توجه به عملکرد خوب بازیکنان در اردوهای آمادگی تیم ملی ، کسب 3 سهمیه در بخش مردان دور از انتظار نخواهد بود و در بخش بانوان نیز با کسب آمادگی بهتر امیدواریم بتوانیم به سهمیه دست یابیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار