اصفهان؛

محقق نشدن 12 میلیارد ریال از بودجه شهرداری شهرضا

تنها 30میلیاردتومان ازبودجه ی 42میلیاردتومانی شهرداری شهرضاامسال محقق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردارشهرضاگفت: علت محقق نشدن بودجه پیش بینی شده حباب دار بودن بودجه و نبود توجه کافی به واقعیت های موجود بود.

رحیم جافری افزود: در بودجه سال گذشته ارزش افزوده سال بعد نیز به عنوان بودجه محاسبه شده بود که این یک اشتباه محض در ارائه بوده و بودجه پیش بینی شده برای سال 95 با رعایت قوانین و مقررات ومطالعات دقیق ۴۲ میلیارد تومان پیش بینی شده بود .

جافری با بیان اینکه یکی از اهداف شهرداری ایجاد تمرکز زدایی در ارائه خدمات است افزود: منتقل کردن امکانات در نقاط مختلف شهر وایجاد توازن خدمات در سطح شهر می تواند به کاهش مشکلات اجتماعی از جمله ترافیک کمک کند.

وی افزود: برای متوازن کردن خدمات در شهر و انتقال امکانات به محلات کمتر توسعه یافته اعتبار اختصاص یافته که از ابتدای سال 95 اجرایی خواهد شد.

جافری زیباسازی منظر و نمای شهر را یکی از وظایف اصلی شهرداری دانست و گفت: درگذشته کمتر به زیباسازی شهر اهمیت داده شده و امسال واحد زیباسازی شهرداری ۲۰۰ میلیون تومان برای آذین‌بندی نقاط مختلف شهر هزینه کرده است.

وی با اشاره به واگذاری اتوبوسرانی شهرضا به بخش خصوصی، افزود: خصوصی سازی در اتوبوسرانی نیمه‌تمام بود که در یک دوره یکساله ۲۲ میلیارد ریال برای شهرداری ضرر داشت.

جافری با بیان اینکه با واگذاری اتوبوسرانی به بخش خصوصی هزینه‌های شهرداری کاهش پیدا می‌کند، افزود: در گذشته قرارداد شهرداری با پیمانکار بخش خصوصی به ضرر شهرداری بود و شهرداری باید ماهیانه ۸۶ میلیون تومان از عوارض را به اتوبوسرانی پرداخت می‌کرد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.