برتری میلیمتری شهرداری اراک برابر دانشگاه در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری اراک و دانشگاه آزاد 43 بر 42 به سود میزبان در اراک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار هفتم تیم‌های بسکتبال شهرداری اراک و دانشگاه آزاد اسلامی، که چهارمین تقابل این دو تیم در پلی‌آف سوپرلیگ به شمار می‌آید، ساعت 16 امروز در اراک آغاز شد. 

اصغر کاردوست، محمد زارعی، محمد امجد، رائول مارشال و زوانکو بوژان پنج مرد محمد کسایی‌پور در ابتدای بازی بودند. برایان راش، جواد داوری، صمد نیکخواه بهرامی، روزبه ارغوان و ویل مک‌ دونالد هم با نظر مصطفی هاشمی، ترکیب اولیه دانشگاه آزاد را تشکیل می‌داند. 

ارغوان 25 ثانیه پس از آغاز بازی، سبد اول را برای دانشگاه آزاد دشت کرد اما چند ثانیه بعد بوژان تلافی کرد و 2 امتیاز برای میزبان به دست آورد. چهار دقیقه پس از سوت آغاز بازی، محسن مرادخانی جای کاردوست را در ترکیب تیم اراک گرفت اما این دانشگاهی‌ها بودند که بازی را در عدد 8 به تساوی کشاندند. زید عباس هم در ادامه به جای مک‌دونالد به میدان رفت و سرانجام کوارتر نخست 22 بر 17 به نام میزبان ثبت شد. 

دانشگاه وقت دوم را بهتر از حریف آغاز کرد و بازگشت دوباره مک دونالد به ترکیب این تیم با یک وشت و یک پرتاب آزاد از صمد، کار را در امتیاز 24 به تساوی کشاند. دو تیم در ادامه رقابت شانه به شانه‌ای با هم داشتند و با امتیازات مساوی کار را دنبال می‌کردند تا دانگشاه اواسط این وقت با درخشش صمد برتری را به اردوی خود آورد. در دقایق پایانی این وقت با بازی خوب مارشال فاصله را کم کرد تا هادی‌زاده کار بازیکن آمریکایی اراک را  تکمیل کند و بازی را در امتیاز 41 برابر کند. زید عباس در فاصله 20 ثانیه به پایان کوارتر دوم با شوتی 2 امتیازی برتری را بازهم به دانشگاهی‌ها داد اما پرتاب سه امتیازی حیدری، در واپسین ثانیه‌های این وقت باعث شد، علی‌رغم برتری 26 بر 22 شاگردان هاشمی در کوارتر دوم، اراکی‌ها 43 بر 42 برنده به رختکن بروند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار