امام جمعه زاهدان؛

مشارکت60 درصدی مردم در انتخابات نشانگر وفاداری به ولایت و رهبری

امام جمعه زاهدان گفت: مشارکت بیش از 60 درصد مردم در انتخابات هفتم اسفند، نشان از وفاداری آنها به نظام و ولایت و رهبری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان؛ آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، افزود: حضور مردم در انتخابات نشان داد که آنها نسبت به سرنوشت کشور، بی‌تفاوت نبوده و خود را مسئول می‌دانند.
وی ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات بالای 62 درصد بود که در تمام کشورهایی که دم از دموکراسی می‌زنند، بی‌سابقه است و این حضور نشان از اعتماد بالای مردم به نظام اسلامی بود.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه انتخابات در ایران در محیطی سالم و در امنیت کامل برگزار شد، بیان کرد: مردم وظیفه خود را انجام دادند و حالا نوبت مسئولان است که دین خود را ادا کنند؛ برای این کار باید روی تحقق اقتصاد مقاومتی، ادامه حرکت علمی و جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمنان تأکید کنند.
نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان همچنین با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: این بانوی بزرگوار، سیده زنان عالم هم در این دنیا و هم در آخرت هستند زیرا آن بزرگوار فرزند کاروان سالار انسانیت، بزرگ پرچمدار فضیلت حضرت محمد(ص) و بانوی هوشمند، با نجابت، با فضیلت و دانش وسیع حضرت خدیجه کبری(س) است.
سلیمانی خاطر نشان کرد: فاطمه زهرا(س) نمونه و الگوی یک زندگی کامل و معنا‌دار است به طوری که آن حضرت به عنوان عصاره یک انسان کامل در تربیت فرزندان به عنوان یک مادر کامل و یک انسان به نحوی عمل کرده است که خود آنان برای جامعه در تمام عرصه‌ها و دوران‌های مختلف الگو و نمونه بوده‌اند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار