بهره‌برداری از بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان امام سجاد یاسوج در سال 95

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بهره‌برداری از بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج در سال 95 خبر داد.

 
 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،رضا چمن امروز  با بیان اینکه در سال جاری اقدامات خوب و موثری برای تجیهز فضای بیمارستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد، گفت: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با مشکلات متعدد اعتباری مواجه هستند که امیدواریم در سال آینده این وضعیت بهبود یابد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی، افزایش ناوگان آمبولانس اورژانس 115 در برنامه پنج ساله این دانشگاه افزود: در یک سال اخیر 6 پایگاه اورژانس جاده‌ای در سطح استان فعال شد، 23 دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس 115 استان اضافه شد و سال آینده نیز 15 دستگاه دیگر خریداری می‌شود.
 
وی توسعه کمی و کیفی پزشک خانواده در حاشیه شهرها را از برنامه‌های دانشگاه در سال آینده خواند و تصریح کرد: افزایش تعداد پزشکان متخصص در رشته‌هایی که با کمبود پزشک مواجه هستیم و تجهیز بخش‌های که به تازگی در بیمارستان‌های استان راه‌اندازی شده از جمله تجهیز جراحی مغز و اعصاب بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در دستور کار حوزه سلامت استان است.
 
این مسئول عنوان کرد: راه‌اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت جزء نیازهای اساسی مردم کهگیلویه بزرگ بود که برای تأمین تجهیزات این بخش با مشکلاتی مواجه هستیم و امیدواریم در سال آینده تجهیزات مورد نیاز این بخش خریداری شود.
 
چمن از نصب دستگاه ام‌.آر.آی در بیمارستان‌های دهدشت و گچساران خبر داد و افزود: دستگاه‌ ام.آر.آی شهر گچساران خریداری و نصب شده و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، ضمن اینکه دستگاه ام.آر.آی بیمارستان دهدشت نیز خریداری و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بهره‌برداری از بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی در استان کهگیلویه و بویراحمد و بیمارستان امام سجاد(ع) را از برنامه‌های مهم حوزه سلامت استان در سال آینده دانست و تصریح کرد: پلی کلینیک تخصصی شهر یاسوج از ضروریات حوزه سلامت استان است که در سال‌های اخیر به دلیل کسری اعتبار کار پیشرفت آن به کندی انجام می‌شود که تلاش می‌کنیم این کلینیک سال آینده به بهر‌ه‌برداری برسد.
 
وی از نصب دستگاه سی.تی.اسکن در بیمارستان امام سجاد(ع) خبر داد و گفت: در سطح استان تنها یک دستگاه سی.‌تی.اسکن وجود داشت که این دستگاه عمدتا خراب بود و نیاز به یک دستگاه دیگر احساس می‌شد که با تلاش 12 ماهه حوزه سلامت یک دستگاه دیگر با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون تومان خریداری شد.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.