معاون اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد

65 روحانی در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 65 روحانی در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان حضور دارند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید رضا منصوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از جمله برنامه‌های شاخص اوقاف و امور خیریه در استان است که در سال جدید این برنامه در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح ارامش بهاری را فرصتی مناسب برای ترویج و توسعه ارزش‌های دینی دانست و بیان کرد: امسال این طرح از 28 اسفند تا 15 فروردین با حضور 65 روحانی از حوزه‌های علمیه استان و حوزه‌ علمیه قم در بیش از 36 بقعه متبرکه شاخص سراسر استان برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در قالب خیمه‌های معرفت برگزار می‌شود، گفت: مسائل احکام، قرآن، نماز، آسیب‌شناسی مشکلات و معضلات جامعه، پاسخ به سئوالات شرعی، مشاوره خانواده، کودک و نوجوان و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از موضوعات طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه است.
 
این مسئول با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: 20 تا 25 اسفند دهه فاطمیه دوم نام دارد که در همین خصوص 45 روحانی از حوزه علمیه قم برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) به استان دعوت شدند که در این ایام و به خصوص در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در خصوص این بانوی بزرگوار در بقاع متبرکه استان سخنرانی می‌کنند.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.