امین‌زاده در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همدلی و همزبانی تنها شعاری برای یک ساله نیست

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه نباید به شعارهایی که مقام معظم رهبری انتخاب می‌کنند نگاه یکساله داشته باشیم، افزود: همدلی و همزبانی شعار یکساله نیست.

الهام امین‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه شعار همدلی و همزبانی بین دولت و ملت چه میزان در سال 94 محقق شد، اظهار داشت: ما به نوبه خودمان بین قوای مجریه، مقننه و قضاییه این همدلی و همزبانی را داشتیم و تلاش کردیم با اجرای حقوق شهروندی هم به صورت رو در رو با مردم وارد این همدلی شویم.

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه نباید به شعارهایی که مقام معظم رهبری انتخاب می‌کنند نگاه یکساله داشته باشیم، افزود: شعارهایی همچون جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی ابدی هستند و ما باید همواره آن‌ها را مدنظر داشته باشیم.

امین‌زاده خاطر نشان کرد: همدلی و همزبانی شعار یک ساله نیست.

وی در پاسخ به سوالی درباره بهترین عملکرد دولت یازدهم در سال 94 نیز خاطرنشان کرد: در خصوص تعاملات خارجی تلاشهای زیادی صورت گرفت و تیم مذاکره کننده هم با حمایتها و رهنمودهای مقام معظم رهبری توانست برجام را به ثمر برساند و تحریمهای ظالمانه و قطعنامه‌هایی که بسیاری از کشورها به سختی از آنها عبور می‌کنند را از میان بردارند.

معاون حقوقی رئیس جمهور تاکید کرد: در صورتی که از موقعیت‌های بوجود آمده استفاده نکنیم ممکن است این فرصت‌ها به تهدید تبدیل شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار