جهانبخش و آزمون به مصاف حریفان می روند

2 تیم آزد آلکمار و روستوف تا ساعتی دیگر رو در رو حریفان خود قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه رقابت های لیگ های اروپایی ، 3 لژیونر کشورمان ساعاتی دیگر به مصاف حریفانشان می روند.

آزد آلکمار - ویلم؛ یاران جهانبخش در پی دبل کردن

در این بین تیم فوتبال آزد آلکمار که علیرضا جهانبخش ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد ، در خانه ویلم میهمان این تیم است و روستوف نیز در خانه میزبان تیم صدرجدولی زسکاموسکو است.

یاران جهانبخش که با کسب 43 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به فاینورد در رده چهارم جدول قرار دارند که در پنج بازی اخیر این 2 تیم ، آلکماری ها عملکرد خوبی نداشتند و تنها یک پیروزی را کسب کردند.

ویلم تیلبورگ نیز با هدایت استرپل عملکرد خوبی در این فصل از رقابت های اردیویسه نداشته و با کسب 25 امتیاز در رده 15 جدول قرار دارد.
 
حال این دیدار در حالی از ساعت 22:15 دقیقه در ورزشگاه کونینگ شهر ویلم  برگزار خواهد شد که برنده این دیدار می تواند با پیروزی ؛ صعود چند پله ای را در لیگ هلند داشته باشد.

روستوف – زسکاموسکو؛ جنگ یاران آزمون و عزت اللهی برای صدرنشینی

در ادامه رقابت های هفته بیستم لیگ برتر روسیه ، 2 تیم روستوف و زسکاموسکو در حالی به مصاف یکدیگر می روند که 2 تیم شرایط خوبی را تجربه می کنند و در رده های اول ودوم جدول رده بندی لیگ برتر روسیه قرار دارند.

روستوف که 2 بازیکن ایرانی به نام های سردار آزمون و سعید عزت اللهی را در ترکیب خود می بیند ، در حالی از ساعتی دیگر به مصاف تیم صدرنشین زسکاموسکو می رود که فرصت این را دارند با پیروزی مقابل این تیم صدرنشین شوند.

در پنج تقابل اخیر این 2 تیم ، هیچ گاه شاگردان قربان بردیف برنده از زمین خارج نشدند و حال فرصت این را دارند تا با پیروزی در یک دیدار خانگی به همراه 2 بازیکن ایرانی خود صدرنشین شوند.

این دیدار از ساعت 20 در ورزشگاه المپ شهر روستوف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار