در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کارگر افغان در میان آتش سوزی کارگاه کفاشی جان باخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر آتش سوزی در یک واحد کارگاه کفاشی یک کارگر افغان جان باخت.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در ساعت یک و 53 دقیقه بامداد امروز حادثه آتش سوزی در خیابان ظهیرالاسلام خیابان مصباح به سامانه آتش نشانی شهر تهران اعلام و ماموران سه ایستگاه به همراه نردبان و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان 6 طبقه که در هر طبقه آن کارگاه تولیدی کفش بود در طبقه سوم آتش سوزی اتفاق افتاده است.

ملکی بیان داشت: در طبقه سوم یک کارگاه 30 متری با چند نفر کارگر افغانستانی در حال تولید کفش بودند که در هنگام کار یکی از کارگران با ظرف بنزین به یکباره بنزین بر روی لباس و کف کارگاه می‌ریزد و چون در مجاورت اجاق خوراک پزی بوده کارگاه شعله ور شد.

ملکی بیان داشت: کارگران برای نجات این کارگر دستگاه های خاموش کننده 50 کیلویی از طبقات می‌آورند که با ورود آتش نشانان آتش خاموش شده ولی این کارگاه 30 متری مملو از پودرهای اطفای حریق بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد این کارگر جان خود را از دست داده است و در ساعت 2 و 57 دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.