ارومیه؛

برگزاری اولین نشست کمیته ورزش صنعت آب و برق در آذربایجان غربی

اولین جلسه کمیته ورزش صنعت آب و برق استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این نشست مهندس دانشجو ضمن تشکر از زحمات مهندس اکبری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و رئیس سابق شورای ورزش استان، فعالیتهای انجام شده طی سال گذشته را بسیار ارزشمند دانست و افزود قبول این سمت بسیار سخت بوده و بار مسئولیتی سنگینی دارد.

وی در ادامه توضیحاتی در خصوص نحوه انتخاب رئیس شورای ورزش استان در وزارت نیرو ارائه داد و گفت: وظیفه شورای هماهنگی برقراری تعامل سازنده و ایجاد هماهنگی بین دستگاهها و دنبال کردن سیاستهای ورزشی وزارت نیرو می باشد.

مهندس دانشجو اظهار داشت: دستگاههای تابعه وزارت نیروی استان تمام تلاش خود را جهت اجرای بهتر برنامه های مختلف ورزشی به کار میگیرند، ولی متاسفانه صنعت آب و برق استان جایگاه خوبی در ورزش کشور ندارد و این نیازمند توجه هرچه بیشتر مدیران و دبیران ورزشی دستگاهها و ایجاد تعامل مثبت در جهت فعال تر نمودن و تشویق کارکنان و مدیران است.

رئیس شورای ورزش استان افزود: برگزاری این جلسات در ایجاد هماهنگی بین شرکتها در امور ورزش و همچنین برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های منسجم تر و متنوع، تأثیر بسزایی دارد و میتواند به ارتقای جایگاه و کسب امتیازهای بهتر کمک شایانی کند.

وی ضمن تاکید بر برنامه ریزی سالیانه هر شرکت در بخش ورزش بانوان و آقایان، عمل به تعهدات در بحث ورزش و پایبندی به برنامه های ارائه شده را از نکات قابل توجه در کمیته ورزشی دانست و افزود: جهت اجرای منظم مسابقات ورزشی و برنامه های همگانی مشترک صنعت آب و برق لازم است که در ابتدای هر سال این برنامه ها پیش بینی و بار مالی آن نیز تامین شود.

مهندس دانشجو همچنین خواستار ارزیابی برنامه های ورزشی اجرا شده در شرکتها و ارزیابی نقاط ضعف و قوت آنها شد و افزود انجام برنامه های مستمر موجب شناسایی بهتر پتانسیلهای ورزشی شرکتها و اتخاذ تصمیمهای مناسب جهت اعزام به مسابقات سراسری میشود.

در ادامه نشست مسئولین ورزشی هریک از شرکتهای تابعه وزارت نیرو مشکلات و چالشهای خود را اعلام و نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص عملکرد هرچه بهتر فعالیتهای ورزشی استان ارائه دادند.

اعزام ورزشکاران به مسابقات سراسری، مستند سازی فعالیتهای ورزشی، برگزاری جشنواره های ورزشی، مسائل مالی، امکانات ورزشی شرکتها و ایجاد بسترهای مناسب جهت حضور فعال بانوان در مسابقات ورزشی از جمله مسائل مورد بحث در این نشست بود .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.