تشییع جنازه نمادین تیم قوچان نژاد

هواداران خشمگین تیم فوتبال چارلتون در اعتراض به نتایج ضعیف این تیم و عملکرد سران آن، ماکت تیمشان را تشییع کردند.

تشییع جنازه نمادین تیم قوچان نژاد
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال چارلتون که رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد این روزها در لیگ دسته اول انگلیس، اوضاع مساعدی ندارد و در رتبه بیست و سوم جدول 24 تیمی قرار دارد.

شب گذشته قبل از آغاز بازی چارلتون با تیم میدلزبرو در هفته سی و هفتم چمپیونشیپ هواداران این تیم که از نحوه مدیریت کاترین میر رئیس و رونالد تاچلت، مالک بلژکی مالک این باشگاه خشمگین بودند ماکت نمادین تیمشان را تشییع کردند.

تاریخ تاسیس و مرگ تیم چارلتون نیز روی این ماکت 1905-2016 درج شده بود.

این اعتراضات در طول بازی نیز ادامه داشت و هواداران تیم چارلتون پس از شروع مسابقه توپ های بادکنکی را به داخل زمین مسابقه پرتاب کردند که باعث شد بازی برای مدتی متوقف شود و پس از جمع آوری توپ ها از سر گرفته شد.

اما این پایان اعتراض ها نبود، هواداران تیم قوچان نژاد در طول مسابقه با سوت های ممتد اعتراض خود را به گوش مسئولان این تیم رساندند، سوت هایی که گاهی اوقات بازیکنان را نیز به اشتباه می انداخت و تصور می کردند سوت داور را شنیده اند.

تعداد زیادی از هواداران نیز در دقیقه 74 ورزشگاه را ترک کردند و گل دوم تیمشان را که 2-0 میدلزبورو را شکست داد، ندیدند.

این اتفاقات باعث شد تا باشگاه چارلتون با انتشار اطلاعیه ای از هواداران خود بخواهد که با هم متحد شوند و با حمایت از تیم مانع سقوط آن به دسته پایین تر شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار