آبادان؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای پرترافیک خوزستان

محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی خوزستان در نوروزاعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رییس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 95 به منظور تامین نظم و امنیت جاده‌ها و ایجاد کشش و روان شدن ترافیک از تاریخ 26 اسفند سال جاری تا 15 فروردین سال 1395 محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خوزستان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: در این مدت تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 الی 24 روزهای 27، 28 و 29 اسفند سال 94 و همچنین روزهای 12 و 13 فروردین سال 95 در محور "پلدختر اندیمشک" و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: تردد کلیه اتوبوس‌های کاروان راهیان نور از 27 اسفند 94 تا 15 فروردین سال 95 در محورهای فوق ممنوع بوده و مسیر "اهواز اندیمشک خرم آباد الیگودرز ، اصفهان شهرکرد" به عنوان مسیر جایگزین معرفی می‌شود.

رییس پلیس راه خوزستان افزود: جابه‌جایی محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند، در تمامی راه‌های اصلی برون‌شهری از ساعت 14 مورخه 26 اسفند 94 تا ساعت 24 مورخه هفتم فروردین سال 95 و همچنین از ساعت 7 روز 11 فروردین سال 95 تا ساعت 24 روز 14 فروردین 95 ممنوع است.

دولتشاهی گفت: در تمامی محورهای برون‌شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود؛ عبورو مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه تنها در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

وی افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون‌شهری استان ممنوع است.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: به منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی دیگر به صورت مقطعی وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.