اصفهان؛

لزوم تشکیل کمیته مشترک برای نظارت بر مجتمع های رفاهی اصفهان

معاون ایمنی و بهره‌برداری اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های اصفهان گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر در مجتمع‌های رفاهی، باید كمیته‌ای متشکل از دستگاه های اجرایی دولت در اصفهان تشکیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، باقر کیانی اظهار داشت: ساخت و توجه به مجتمع های خدمات رفاهی به خصوص با فرارسیدن ایام نوروز از اهمیت بالائی برخوردار است.

وی بیان داشت: تمام نمایندگان و سرمایه‌گذاران این مجتمع‌ها باید شرایط ارائه خدمات مناسب از جمله عرضه غذا و كالای ارزان قیمت باكیفیت بالا، توجه به جایگاه نماز و نمازخانه، سرویس های بهداشتی را برای تمام افراد به خصوص مسافران نوروزی كه به این مجتمع ها مراجعه می كنند، فراهم كنند.

معاون ایمنی و بهره‌برداری اداره كل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان افزود: رعایت مسائل بهداشتی، نظارت مسئولان بر امنیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی و حضور مدیران و مسئولان پاسخگو در این مجتمع‌ها، حفظ امنیت جان و مال مسافران از ضروری‌ترین اقداماتی است که باید انجام گیرد.

وی ادامه داد: لازم است به منظور ارائه خدمات بهتر در این نوع از مجتمع‌ها، كمیته‌ای متشکل از استانداری، اداره كل حمل ونقل پایانه‌ها، اداره راه و شهرسازی، سازمان تعزیرات حكومتی، شركت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی و مركز بهداشت قبل از سال جدید تشكیل و در ایام نوروز از این مجتمع‌ها بازدید كنند.

کیانی با اشاره به اینکه عمده مسائل و مشكلات نمایندگان و بهره‌برداران مجتمع‌های خدمات رفاهی مربوط به آب، برق، گاز و تلفن است، اظهار داشت: نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی استان سال ۹۵ با هدف ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و كاربران جاده‌ای برگزار مي شود.





انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.