تکرار گزافه گویی‌های مقامات صهیونیست؛

درخواست وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای تحریم ایران

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس مدعی شد ایران باید به علت آزمایش موشکی، حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر تحریم شود.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از  رویترز؛ وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس در نشستی که در موسسه تحقیقاتی ویلسون برگزار شده بود مدعی شد ایران باید به علت آزمایش موشکی، حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر تحریم شود.

یعلون گفت در حال حاضر، دست کم سه علت برای تحریم کردن رژیم ایران وجود دارد. اولین علت اشاعه تسلیحات و ترور است، همه ما اسناد و شواهدی در دست داریم که آنها به گروه‌های تروریستی (مقاومت) در منطقه سلاح می دهند، مانند حزب الله که نه فقط در اینجا (آمریکا) بلکه در اتحادیه عرب نیز به عنوان یک گروه تروریستی شناخته شد.

وی مدعی شد آنها پول و تسلیحات پیشرفته به نیروهای تروریستی می دهند. آنها تسلیحات پیشرفته را به حوثی‌ها (گروه انصار الله) در یمن تحویل می دهند. اینها شواهدی هستند که هر روز شاهدش هستیم و نقض قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل به شمار می آیند.

این مقام عالی رتبه صهیونیست در ادامه اظهاراتش در این موسسه آمریکایی با ارتباط دادن حملات تروریستی در اروپا با ایران، ادعا کرد ساختارهای تروریستی در سال گذشته را ببینید، دو حمله تروریستی در اروپا در سال گذشته صورت گرفت، حتی در قاره‌های دیگر نیز شاهدش هستیم. این یک علت برای تحریم رژیم ایران است؛ علت دوم آزمایش موشک‌های بالستیک است. این حرکت تحریک آمیز و باور داریم که آسیب رسان است ولی ما نباید باعث به هم خوردن این توافق (ایران و پنج بعلاوه یک) شویم.

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس افزود: علت سوم نیز حقوق بشر است؛ این رژیم در محکم کردن موضع خود در داخل موفق عمل کرده است. بله، ما می شنویم که بسیاری از ایرانیان طرفدار این رژیم نیستند ولی این رژیم توانسته است در سی و چند سال پیش و از زمان انقلاب این کشور در 1979، موضع خود در داخل را محکم کند؛ حتی امروز مخالفان (قاتلان و مفسدان فی الارض) را در اماکن عمومی به دار می آویزند و به سرکوب ادامه دارد!

یعلون افزود: ما از اینکه تسلیحات روسی به دست دشمن ما یعنی حزب الله و حماس بیفتد، خرسند نیستیم. مشکل اینجاست که این تسلیحات از سوی سوریه یا ایران خریداری می شوند و به دست آنها می رسند. شکی نیست که وقتی چنین اتفاقی روی می دهد، ما نیز اسناد و شواهدمان را جمع آوری و ارائه می کنیم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
رژیم صهیونیستی از کی تا حالا شده طرفدار حقوق بشر ک از نقض حقوق بشر حرف میزنه...
آخرین اخبار