ساری،

اجاره میلیاردی ادارات ثبت اسناد و املاک مازندران

دومین دستگاه درآمد زای مازندران سالانه ۵ میلیارد ریال اجاره پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با اشاره به اینکه سالانه برای 8 واحد ثبتی در شهرستان ها و مرکز استان ۵ میلیارد ریال اجاره پرداخت می شود گفت: درآمدهای ثبتی تا پایان بهمن امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش یافت.

محمد حسن بهادر افزود: تا پایان بهمن ماه 631 میلیارد و 990 میلیون ریال درآمد های ثبتی وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

وی تصریح کرد: بیشترین در آمد مربوط به دفاتر اسناد رسمی بوده که در مجموع 201 میلیارد ریال به حساب درآمد عمومی واریز شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه سالانه 5 میلیارد ریال بابت اجاره 8 واحد ثبتی در سطح استان پرداخت می شود گفت: با توجه به اینکه اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران٬ دومین دستگاه درآمد زای استان، به شمار می آید ٬ در بخش اعتبارات عمرانی مورد بی مهری قرار می گیرد.

بهادر افزود: با هزینه اجاره ی سالانه ی واحد های ثبتی اجاره ای می توان یک واحد ثبتی کوچک ساخت که برای دولت نیز به صرفه تر است.

وی با اشاره به اینکه ۸ درصد درآمد دفاتر ثبتی سهم شهر داری ها است٬ تصریح کرد: 17 میلیارد و 506 میلیون ریال از محل در آمد دفاتر اسناد رسمی در این مدت به شهر داری ها پرداخت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار