جولیا رابرتز وکیل مدافع یک بیمار روانی می‌شود

جولیا رابرتز در فیلمی اقتباسی نقش وکیل مدافع یک بیمار روانی را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی؛ جولیا رابرتز هنرپیشه زن مشهور هالیوود قرار است در فیلم سینمایی «سوزنبان» نقش‌آفرینی کند.  

«سوزنبان» بر گرفته از داستان زندگی «داریس مک کالم» شهروند اهل نیویورک است که از نوعی بیماری روانی رنج می‌برد و به خاطر هدایت غیرقانونی مترو و قطار و اتوبوس بیش از 25 بار دستگیر و زندانی شده است.

قرار است رابرتز در این فیلم نقش سالی‌باتلر، وکیل مدافع مک کالم را ایفا کند. نگارش فیلمنامه این اثر را سایمون استیفنسن بر عهده داشته ولی هنوز کارگردان‌ این فیلم سینمایی معرفی نشده است.

جولیا رابرتز در حال حاضر در «مانی مانستر» به کارگردانی جودی فاستر و «روز مادر» به کارگردانی گری مارشال حضور دارد که به ترتیب قرار است در ماه مه و آوریل سال میلادی جاری اکران شوند.

رابرتز 48 ساله هنرپیشه و تهیه‌کننده آمریکایی است که از سال 1987 تا کنون فعالیت خود را در عرصه سینما آغاز کرده است. وی در سال 1990 با بازی در فیلم‌های «زن زیبا» به شهرت رسید و توانست در  سال 2000 میلادی جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای فیلم سینمایی ارین براکوویچ از آن خود کند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.