شیراز؛

آتش سوزی منزل مسکونی

منزل مسکونی در آتش سوخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده ایستگاه 10 آتش نشانی شیراز گفت : با اعلام گزارش آتش سوزی در یک منزل مسکونی به ایستگاه 10 آتش نشانی، آتش نشانان به محل حادثه در چهارراه شریف آباد اعزام شدند.

ایرج غلامی ادامه داد:  پس از حضور تیم عملیاتی از ایستگاه 10، با توجه به وسعت حریق که باعث آتش سوزی جهیزیه موجود در اتاق نیز شده بود، ایستگاه کمکی از ایستگاه هفت هم به محل حادثه اعزام شد که بوسیله چندین رشته آبدهی از چند جهت، مشغول آبدهی و اطفا بودیم که شک و تردید باعث شد تا به مغازه مجاور منزل مسکونی هم در خصوص احتمال سرایت آتش سوزی شک کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به نبودن هیچ گونه علائمی از وجود هر گونه حریق در مغازه، ولی به علت گستردگی آتش سوزی منزل، به ناچار قفل در مغازه را شکسته و با شعله های آتش که هنوز وسعت نگرفته بود مواجه شدیم و سریعاً بوسیله چند رشته آبدهی، نسبت به مهار موفق آتش سوزی اقدام کردیم.

فرمانده ایستگاه 10 گفت : با عملکرد به موقع و شک صحیح و بجا نسبت به سرایت آتش سوزی به داخل مغازه مجاور، از گسترش آتش سوزی و خسارت بیشتر به اجناس داخل آن جلوگیری شد.

یکی از مشکلات سازمان آتش نشانی در امر تسریع خدمت رسانی به شهروندان، ازدحام حمعیت در محل حادثه است که این فرمانده به آن اشاره کرد و گفت : شلوغی و ازدحام جمعیت، واقعاً در امر امدادرسانی و اطفا مشکلات زیادی را ایجاد می کند که شهروندان باید به این نکته دقت کنند و از این امر ساده نگذرند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار