آبادان؛

اتمام کار جشنواره ملی سرزمین نور

در پنجمین روز و اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور، ۱۴ برگزیده بخش دلنوشته، خاطره و نرم افزار معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛در پنجمین روز از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور كه در سالن همایش اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد از ۱۴ برگزیده این جشنواره در بخش های دلنوشته، خاطره و نرم افزار تقدیر به عمل آمد.

در بخش دل نوشته نوجوان این جشنواره عنوان نخست به فاطمه رضایی از شهرستان چادگان استان اصفهان و رتبه دوم به سمیرا احمدی از مشهد رسید و همچنين در بخش دل نوشته جوان، فاطمه نقدی از اراک در استان مرکزی رتبه نخست را کسب کرد و فرشته جهاندیده از زاهدشهر استان فارس دوم شد.

در همین بخش و در رده سنی بزرگسالان نیز سکینه السادات حسینی از نیشابور استان خراسان رضوی و آزاده رصاف از اردستان استان اصفهان به ترتیب به رتبه های اول و دوم دست یافتند.

همچنين در بخش خاطره نوجوان هانیه یعقوبی از تربت حیدریه استان خراسان رضوی و فاطمه عشرتی از آدربایجان شرقی به ترتیب رتبه هاي اول و دوم را کسب کردند و در بخش خاطره در رده سنی جوان نیز محمد رسول ملاحسنی از شهرستان قزوین حائز رتبه نخست شد و بهروز جمال پور از خوزستان به رتبه دوم دست یافت.

در همین بخش و در رده سنی بزرگسالان نيز کاظم سلیمی از شهرستان زنجان و زهرا عباسی از تربیت حیدریه رتبه های نخست و دوم این بخش را از آن خود كردند.

در بخش نرم افزار هم نوربخش شیخی از اهواز استان خوزستان و ابوقاسم حبیبی از شهرستان تهران به عنوان برگزیدگان بخش نرم افزار معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.