لرستان؛

تجهیز 10پایگاه برای اسکان کاروان های راهیان نور در بروجرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: 10 پایگاه برای اسکان کاروان های راهیان نور در بروجرد با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان تجهیز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سرهنگ محمد پاپی ‏نژاد افزود: این پایگاه ها شامل سه باب مسجد و هفت باب حسینیه می باشند که به امکانات لازم برای رفاه حال کاروان های راهیان نور تجهیز شده اند.
وی اظهار کرد: شهرستان بروجرد دروازه استان لرستان به سمت جنوب کشور است و هر سال پذیرای حدود 11 هزار تن در قالب کاروان راهیان نور می باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: در صورت کمبود فضا برای اسکان کاروان های راهیان نور با هماهنگی آموزش و پرورش از مدارس برای اسکان این افراد استفاده می شود.
وی گفت: پارسال شهرستان بروجرد در ایام نوروز میزبان سه هزار تن در قالب کاروان راهیان نور در اماکن متعلق به سپاه، مساجد و حسینه ‏ های اداره اوقاف و امور خیریه بود.
سرهنگ پاپی ‏نژاد افزود: تدابیر لازم برای بازدید کاروان های راهیان نور از اماکن تاریخی، مذهبی و جاذبه های گردشگری بروجرد اندیشیده شده است.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب اظهار کرد: حضور نسل جوان و نوجوان در مناطق عملیاتی و آشنایی آنها با دستاوردهای دفاع مقدس از مهم ترین اهداف اعزام کاروان های راهیان نور است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را از مقدس ترین مناطق ایران اسلامی دانست و افزود: حضور آحاد جامعه به ویژه نسل جوان در مناطق عملیاتی جنوب نقش موثری در آشنایی آنها با فرهنگ غنی ایثار و شهادت دارد.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار