بیرجند؛

آغاز طرح نوروزی پلیس ونیروهای امدادی در خراسان جنوبی

طرح نوروزی پلیس از امروز در استان آغاز شد و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در مراسم آغاز طرح نوروزی پلیس و نیروهای امدادی که با اجرای مانور یگان‌های خدمت‌رسان برگزار شد گفت : هدف اصلی طرح نوروزی یگان های خدمات رسان تامین امنیت ترافیکی نوروز، روان سازی ترافیک و بررسی سوانح و حوادث در کمترین زمان ممکن است تا بتوانیم سفری ایمن را برای مسافران نوروزی در سطح استان و محورهای مواصلاتی رقم بزنیم.

شجاع افزود: در مدت اجرای طرح برخورد ما با متخلفان شدید و قاطع خواهد بود.

وی گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 544 فقره تصادف درون شهری و برون شهری رخ داده است که از این تعداد 169 فقره تصادفات فوتی و 2 هزار و 846 فقره نیز تصادفات جرحی بوده است.

وی افزود : در تصادفات درون شهری وبرون شهری 213 نفر جان خود را از دست داده اند که از این تعداد 28 نفر در درون شهر و 185 نفر در محورهای مواصلاتی فوت کردند.

فرمانده انتظامی خاطر نشان کرد : در تصادفات جرحی وقوع یافته است که 4 هزار و 295 نفر مجروح شدند که از این تعداد 2 هزار و 330 نفر درون شهری و یک هزار و 965 نفر در محورهای برون شهری استان در سانحه تصادف مجروح شده‌اند.

شجاع گفت: پر حادثه خیزترین محورهای مواصلاتی استان جاده بیرجند، نهبندان، سربیشه، قاین وگناباد هستند که 29 درصد تصادفات فوتی و 16 درصد تصادفات جرحی را در این محورهای بوده است.

وی افزود : ۵۵ نقطه حادثه خیز در سطح استان خراسان جنوبی شناسایی شده است که باید با اقدامات و برنامه‌ ریزی مناسب برطرف شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار