لیگ قهرمانان آسیا زیر ذره بین اِی. اف. سی؛

آیا ارتش ژنرال می تواند پیروز نبرد نابرابر باشد؟

شاگردان امیر قلعه نویی از ساعت 15:30 در تاشکند به مصاف حریف ازبک خود خواهند رفت.

آیا ارتش ژنرال می تواند پیروز نبرد نابرابر باشد؟به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی در دیدار امروز تیمش در برابر پاختاکور تغییراتی را در نظر خواهد گرفت. در حال حاضر این تیم ایرانی با دو برد پیاپی از شانس 100 درصدی برای صعود از گروه سوم برخوردار است. 

شاگردان ژنرال فوتبال ایران که در نخستین بازی خود در ماه گذشته و در شهر تبریز الجزیره امارات را با 4 گل بدرقه کردند، در دومین بازی خود در ابوظبی توانستند تنها یک گل به ثمر برسانند. 

با وجود نتایج به دست آمده از سوی تبریزی ها که منجر به صدرنشینی آنها در گروه سوم شده است، قلعه نویی به دنبال ایجاد تغییراتی در بازی کارلوس کاردوسو، مدافع برزیلی تیم است تا بتواند در کنار هموطن خود آگوستو بازی کند. آگوستو در هر دو بازی از ابتدا به میدان رفت و همچون همیشه به عنوان بازیکن جایگزین در ابتدای نیمه دوم وارد زمین نشد. 

قلعه نویی اعلام کرد: پاختاکور تیمی قدرتمند است و ما یک بازی دشوار را پیش روی خود می بینیم. ما باید از فضاها و سرعت خود در بازی امروز نهایت استفاده را بکنیم. ما سعی می کنیم که به تیم حریف فشار بیاوریم. تیم من با بازی خوب خود در برابر الجزیره توانست پیروز میدان شود. هدف ما ارائه یک بازی خوب در پست دفاع نیز هست.

همواره شاس گلزنی در فوتبال وجود دارد و چنانچه تیم ما بتواند هر سه امتیاز بازی مقابل پاختاکور را از آن خود کند، شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله بعد خواهیم داشت. ما تیم خوبی را در اختیار داریم و هر بازیکنی می تواند جایگزین بازیکن دیگر شود. من در لیگ قهرمانان آسیا تیم خود را تغییر دادم و نتیجه این کار نیز مثبت بود. ممکن است در بازی امروز تیم دچار تغییراتی شود، در حالی که کاردوسو برای این بازی آماده است. 

در حال حاضر پاختاکور در جایگاه سوم گروه "سی" قرار دارد. آنها در بازی نخست خود در برابر الهلال به تساوی 2-2 دست یافتند و در دومین دیدار خود در مقابل نماینده سعودی ها شکست سنگین 1-4 را متحمل شدند. اما تیم نومان خاسانوف پس از تحمل شکست سنگین در ریاض توانست لیگ ازبکستان را با بردهای پیاپی آغاز کند. 

سرمربی پاختاکور اعلام کرد: بازی با تراکتورسازی برای ما بسیار مهم است و هدف اصلی ما نیز صعود به دور بعد است. خاسانوف مدافع تیم خود یعنی "داورونبک خاشیموف" را به علت محرومیت در اختیار ندارد. 

خاسانوف افزود: بازیکنانم آماده این نبرد هستند و ما برای دستیابی به پیروزی به میدان خواهیم رفت. تیم من تلاش می کند که فوتبال خوبی را ارائه دهد. ما به خوبی حریفان خود را بررسی کرده ایم و برخی از بازیکنان آنها را که می توانند خطرناک ظاهر شوند، به دقت زیر نظر گرفته ایم.

باشگاه های ایرانی به فوتبال قدرتی توجه زیادی می کنند و معمولا از پاس های بلند بهره می برند. ما سعی خواهیم کرد که در طول بازی از تاکتیک هایی گوناگون استفاده کنیم. تیم ما محکوم به گلزنی و کسب پیروزی است. ما میزبان هستیم و باید این بازی را ببریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار