تبریز؛

ثبت شش هزار و 648 پیشنهاد نظام مشارکت در پالایشگاه تبریز

دبیر نظام پیشنهادهای شرکت پالایش نفت تبریز ازثبت شش هزار و 648 پیشنهاد نظام مشارکت در پالایشگاه تبریزخبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رحیمی بخشمند در مراسم تقدیر از برگزیدگان نظام پیشنهادهای این شرکت افزود: از سال 1390 تا کنون شش هزار و 648 هزار پیشنهاد نظام مشارکت به ارزش 572 میلیارد و 668 میلیون ریال در شرکت پالایش نفت تبریز به ثبت رسیده است.

وی افزود:فرآیند نظام پیشنهادگیری به صورت انفرادی و گروهی از اردیبهشت سال ١٣٧٩ در این شرکت آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت فرهنگ پیشنهادگیری سازمانی به سطحی ارتقاء یافته که نتیجه آن کسب سود و صرفه های چند صد میلیارد ریالی توام با گسترش و توسعه فرهنگ اخلاق محوری، رشد فرهنگ کار و یادگیری تیمی و ارتقای فرهنگ ایمنی در سطح سازمان است.

بخشمند، گسترش و توسعه فرهنگ اخلاق محوری، رشد فرهنگ کار و یادگیری تیمی و ارتقاء فرهنگ ایمنی در سطح سازمان را از جمله دستاورد های این مشارکت عنوان کرد و گفت: فرآیند پیشنهادگیری دوران کودکی خود را در این شرکت سپری کرده و به دوران نوجوانی دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پیشنهادهای ارائه شده در سال 93 نسبت به سال 92 روند کاهشی داشته اضافه کرد: این تغییر حاکی از طی فرآیند فرهنگ سازی برای کیفی کردن پیشنهادها می باشد به طوری که در سالجاری پیشنهادهای ارائه شده کیفی تر از سال های گذشته است.

وی همچنین با اشاره به افزایش چشمگیر میزان سود و صرفه بدست آمده حاصل از این پیشنهادات اظهار کرد: در سال جاری 901 پیشنهاد ارائه شده 490 میلیارد ریال سودآوری برای شرکت داشته است.

دبیر نظام پیشنهادهای شرکت پالایش نفت تبریز گفت: در سایه تعامل و همفکری و همکاری تمامی کارکنان شرکت پالایش نفت تبریز به عنوان شرکت برتر در نظام پیشنهادگیری در سطح صنعت عظیم نفت کشور به شمار می رود.

وی افزود: با همت کارکنان و حمایت مدیران، محیط زیست نظام پیشنهادگیری به نحوی تغییر یافته که کارکنان استوارتر و هدفمندتر از گذشته، فرآیندها و فعالیت های شرکت را رصد کرده و پس از طی فرآیند کار تیمی و سیستمی، ایده ها را به پیشنهادهای ارزشمند و آینده ساز تبدیل و به سازمان هدیه می کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز محمد باقر دخیلی نیز در این مراسم گفت: حرکت ها و ایده های خلاقانه کارکنان در همسوئی با اقتصاد مقاومتی و توسعه شرکت، کار ساز و راهگشاست.

محمد باقر دخیلی همچنین با اشاره به حضور هیات خارجی اقتصادی گوناگون در کشور اظهار کرد: این امر در سایه وجود امنیت گسترده در کشور انجام می شود و برای رونق و توسعه اقتصادی کشور مهم و امید بخش است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار