اهواز؛

آمادگی 100 درصدی مراکز درمانی دزفول در ایام نوروز

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تمام مراکز درمانی و بیمارستانی این شهرستان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در آمادگی کامل بسر می برند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد کلانتریان بیان کرد: علاوه بر بیمارستان دولتی، بیمارستان های خصوصی و نظامی مستقر در دزفول نیز با آماده سازی تجهیزات لازم آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی می باشند.

وی از آمادگی درمانگاه های بخش خصوصی در دزفول در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: علاوه بر ظرفیت درمانگاه ها و بیمارستان های دولتی، درمانگاه های بخش خصوصی نیز برای خدمات رسانی به مسافران در ایام نوروز اعلام آمادگی کرده اند.

کلانتریان تعرفه ویزیت و تزریق آمپول در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی را یکسان اعلام کرد.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به کمبود 500 تخت بیمارستانی در دزفول اظهار داشت: با توجه به سفر جمع کثیری از مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور به این شهرستان لذا کمبود تخت بیمارستانی در دزفول در این مدت بیش تر مشهود خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که ورود گسترده بیماران سرپایی به بیمارستان ها خدمات رسانی به بیماران را مختل می کند، لذا از ظرفیت درمانگاه های بخش خصوصی دزفول برای خدمات رسانی به بیماران سرپایی استفاده خواهد شد.

مهرداد کلانتریان از آمادگی شبانه روزی اورژانس 115 دزفول در ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: 1 فروند بالگرد اورژانس 115 نیز برای انتقال مصدومان و بیماران احتمالی مناطق کوهستانی و صعب العبور دزفول پیش بینی شده است.

پیش بینی می شود 2 میلیون مسافر نوروزی در ایام نوروز امسال وارد استان خوزستان شوند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.