خوردبین: هواداران غیر پرسپولیسی، تیم ما را محروم کردند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران غیر پرسپولیسی با پرتاب مواد منفجره در بازی با تراکتور منجر به محرومیت تیم ما شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خوردبین درباره محرومیت یک جلسه ای هواداران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه گفت: اقدام هواداران پرسپولیس در بازی با تراکتور اشتباه بود. ما پیش از این نیز به هواداران تذکر داده بودیم تا از انجام حرکات این چنینی خودداری کنند.

اما مسئله ای که ذهن من را به خود مشغول کرده این است که شاید آن افرادی که نارنجک پرتاب می کردند،هواداران پرسپولیس نباشند.شاید آن ها قصد ضربه زدن به پرسپولیس و دور کردن تیم ما از قهرمانی را داشتند.
 
وی درباره محرومیت محسن بنگر اظهار داشت :بنگر بازیکنی نیست که از روی عمد روی کسی خطا کند.آن خطایی که در بازی با تراکتورسازی انجام داد به دلیل عادت بنگر برای محکم بازی کردن است.
 
خوردبین ادامه داد:برخورد بازیکن حریف که منجر به ایجاد درگیری شد،بنگر را ناراحت کرد و این امر اتفاقات بعدی را به دنبال داشت.اگر بنا باشد هر خطایی در فوتبال سبب محرومیت بازیکنان شود دیگر نمی توان فوتبال بازی کرد.
 
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت :به هر حال بنگر برای آن خطا با دریافت اخطار و محرومیت از دیدار با صبا جریمه شد ،اما تاکید می کنم تکل وی در بازی با تراکتور عمدی و از روی عصبانیت نبود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار