اراک

104 مصدوم در حوادث چهارشنبه آخر سال

تعداد مصدومین چهارشنبه سوری در استان مرکزی به 104 نفر رسید .

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اراک ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت : تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 26 اسفند یکصد و چهار نفر در استان مرکزی دچار مصدومیت شدند که از خدمات درمانی اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی بهره مند شدند .
دکتر خشنودی افزود : از این تعداد 56  مورد از مصدومین درشهر اراک بوده ، 36 حادثه نیز در شهرستان های استان رخ داده  و 12 مورد نیز تا قبل از ساعت 12:00 ظهر روز سه شنبه 25 اسفند به وقوع پیوسته است .
وی افزود : بیشتر مصدومین آقایان می باشند که اکثرا در رده سنی 14 تا 24 ساله قرار دارند.
دکتر خوشنودی در ادامه اذعان داشت: در چهارشنبه آخر امسال 24 حادثه در شهر ساوه ، پنج مورد در شهرستان شازند ، سه مورد حادثه در شهر کمیجان ،  دو مورد در شهر دلیجان، یک مورد در محلات و یک مورد نیز در شهر جاورسیان اتفاق افتاده است.
رئیس مرکز مدیریت اورژانس استان مرکزی تصریح کرد: بیشترین نوع آسیب مربوط به سوختگی، آسیب به اندام و آسیب به چشم بوده است که علت اصلی آنها  انفجار نارنجک و ترقه می باشد .
وی در ادامه تصریح کرد : که آمار مصدومین چهار شنبه آخرسال تا این لحظه نسبت به سال گذشته 65  درصد  افزایش پیدا کرده است ولی خوشبختانه حوادثی که امسال به وقوع پیوست ، از شدت کمتری برخوردار بودند.
دکتر خوشنودی در خاتمه یادآور شد : بیش از دویست و پنجاه پزشک، پرستار، تکنسین فوریت های پزشکی در چهل و چهار پایگاه شهری و جاده ای با بکارگیری پنجاه و هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، کلیه مناطق استان مرکزی را پوشش امدادی دادند و آمبولانس های اورژانس 115 جهت امدادرسانی سریعتر به مصدومین و مجروحین احتمالی در محل های امن در شهرهای استان استقرار داشتند.
انتهای پیام /


برچسب ها: اراک ، اورژانس ، چهارشنبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.