نجات 615 پناهجو در مدیترانه بوسیله نیروی دریایی آلمان

نیروی دریایی آلمان اعلام کرد روز گذشته 615 آواره نیازمند به کمک را نجات داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ نیروی دریایی آلمان چهارشنبه اعلام کرد روز گذشته 615 آواره نیازمند به کمک را که تلاش می کردند با شناورهای نه چندان مناسب خود از مدیترانه عبور کنند،  نجات داده است.

به گفته مرزبانان ایتالیایی که عملیات امدادی را در حاشیه سواحل لیبی هماهنگ می کنند، شمار کل آوارگانی که سه شنبه نجات یافتند به 951 نفر بالغ می شود. 615 نفر از این آوارگان را نیروی دریایی آلمان و بقیه را نیروی دریایی ایتالیا نجات داده است.

ناو آلمانی «فرانکفورت آم ماین » این آوارگان را که سرنشین چهار شناور بادی دچار مشکل بودند بین ساعت نه و 30 دقیقه تا 19 به وقت گرینویچ نجات  داد.این آوارگان قرار است چهارشنبه در ساعت 12 به وقت گرینویچ وارد بندر کوچک پوزالو ایتالیا در سیسیل شوند.

بنابر اعلام کمیساریای عالی آوارگان ملل متحد،‌ 9495 آواره از ابتدای سال از دریا وارد ایتالیا شده‌اند. میانگین ورود آوارگان به ایتالیا در سال 2014، 465 و در سال 2015، 410 نفر بود.

با بهبود شرایط جوی در دریای مدیترانه،‌ موارد تلاش برای عبور از دریا و رفتن به اروپا از لیبی ممکن است افزایش یابد و این درحالی است که بخش اعظم آوارگان اکنون از ترکیه از طریق دریای اژه وارد یونان می شوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار