شهرکرد؛

تجلیل از 21 نفر از نخبگان و مخترعان چهارمحال و بختیاری

در همایشی، 21 نفر از نخبگان و مخترعان استان چهارمحال و بختیاری، با اهدای لوح و جایزه تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در همایشی با حضور جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، 21 نفر از نخبگان و مخترعان این استان، با اهدای لوح و جایزه تجلیل شدند.

رئیس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری در این همایش گفت: مهم ترین سیاست این بنیاد و نخستین گام در حمایت از نخبگان، شناسایی این افراد است.

مجتبی بنیادیان، با اشاره به حمایت های مادی و معنوی بنیاد نخبگان برای ایجاد شرایط مناسب فعالیت نخبگان و مخترعان، اضافه کرد: اجرای طرح شهاب با همکاری آموزش و پرورش، اجرای طرح دوست علمی، حمایت از دانش آموزان برگزیده جشنواره ها، المپیادها و آزمون های سراسری، حمایت مادی و معنوی از نخبگان و مخترعان، و تکریم و الگوسازی نخبگان و استعدادهای برتر برای اقشار جامعه، از برنامه های این بنیاد است.

وی همچنین، برگزاری کارگاه های آموزشی، تشکیل کارگروه های متعدد، بازدید نخبگان و مخترعان از مراکز صنعتی، انعقاد تفاهم نامه با مراکز آموزشی و برگزاری همایش را از دیگر فعالیت های بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری در سال 94 اعلام کرد.

در حال حاضر، 262 نخبه و استعداد برتر از سوی بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری حمایت می شود که شامل 59 مخترع، 72 برگزیده المپیادهای علمی، 55 برگزیده آزمون های سراسری، 43 نخبه برتر جشنواره ها، 6 دانشجوی نمونه کشوری، 16 دانش آموخته برتر، یک نخبه قرآنی، 3 برگزیده مسابقات مهارت، 6 مشمول جوایز تحصیلی و یک نفر برگزیده آزمون پزشکی و دندانپزشکی است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار