هلاکت ده ها تروریست داعشی در درگیری با ارتش سوریه

ده ها عضو گروه تروریستی داعش در24 ساعت گذشته در درگیری با ارتش و نیروهای مردمی سوریه کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان های ارتش سوریه در 24 ساعت گذشته حملات شدید و گسترده ای را به مواضع و محل تجمع اعضای گروه تروریستی داعش در اطراف میدان نفتی 'التیم'، کوه 'الثرده' و آموزشگاه رانندگی در6 کیلومتری شهر دیرالزور انجام دادند.

در این حمله ده ها تروریست داعشی کشته و دو خودرو مجهز به تیربار 23 میلیمتری و یک تانکر انتقال نفت منهدم شد و بسیاری از تروریست ها در میدان نفتی التیم و دانشکده نفت محاصره شدند.

یکی از یگان های ارتش نیز شماری از تروریست ها را در نزدیکی دانشگاه الجزیره در البغیلیه در حومه غربی دیرالزور به هلاکت رساند و یک خودرو حامل تروریست های داعش را با سرنشینان منهدم کرد.

در حومه شرقی دیرالزور نیز در روستای 'حویجه صکر' یک خودرو حامل تیربار سنگین و یک خمپاره انداز متعلق به تروریست های تکفیری منهدم شد و پنج تروریست به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش سوریه، یورش تروریست به اطراف فرودگاه دیرالزور، شهرک صنعتی و کوه المقابر را دفع و شماری از تروریست ها را ازپای درآوردند.

یگان های ارتش سوریه با همکاری گروه های مقاومت مردمی، با تروریست های داعش، که به تپه راهبردی 900 در رشته کوهای الهیال در غرب شهر تدمر حمله کرده بودند به شدت درگیر شدند و علاوه بر دفع حمله، شماری از تروریست ها را کشتند.

تپه راهبردی 900 بلندترین قله رشته کوهای هیال با ارتفاع 939 متر بر شهر تدمردر حومه شرقی حمص مشرف است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار