ارومیه؛

احداث پايانه مرزي رازي درسال آينده

پايانه مرزي رازي درسال آينده احداث مي شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛فرماندارخوي در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان خوی که در سالن شهید کوچری فرمانداری خوی برگزار شد گفت: پروژه‌های اجرایی باید به طرح تغییر یابد تا تحول اساسی در حوزه صنعت و تولید ایجاد شود که در این خصوص مشکل بیش از 56 واحد تولیدی حل شده است و خوی در رفع مشکل تولید، فراتر از استان عمل کرده است ولی در جذب سرمایه‌گذار موفق عمل نکرده‌ایم و باید پنجره واحد سرمایه‌گذاری ایجاد شود.

حسين سيواني اصل دربخشي از سخنان خود به به ترددمرزها اشاره کرد وافزود:امسال تمامی مبادی ورود و خروج از مرزها و تردد در آنها به عالی‌ترین شکل صورت گرفت که در تامین امنیت کلان منطقه بی‌نظیر بوده است.

وی بابيان اينکه سال آینده پایانه مرزی رازی احداث می‌شود و تعریض جاده قطور از سال قبل آغاز شده است و مرز رازی موجب تحول در توسعه شهرستان شده است.

حسين سيواني اصل درادامه به انتقال آب شرب شهرستان خوي از سد آغ چاي اشاره کرد وافزود: تصویب انتقال آب شرب سد آغ‌چای به خوی در مراحل پایانی است اما متاسفانه چندسال است که کمبود پروژه عمرانی ملی در خوی احساس می‌شود و باید این مسئله به‌شدت پیگیری شود.

سیوانی اصل درپايان سخنان خود به انتخابات برگزار شده اشاره کرد اظهارداشت:دولت توانست انتخابات را به نحو بهتر مدیریت کند و با توجه به فضای سیاسی ایران و مسائل مهم امنیتی منطقه، دولت توانست انتخابات موفقی را برگزار کند

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.