ساری،

کشیک سه اداره کل برای حفظ انفال

انفال عمومی در مازندران در تعطیلات نوروزی مراقبت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران با بیان اینکه برخی از افراد سودجو هر ساله از فرصت تعطیلات برای ساخت و سازهای غیر مجاز و تجاوز به زمین های منابع طبیعی استان استفاده می کنند گفت: ادارات کل منابع طبیعی ، محیط زیست و راه و شهرسازی در تعطیلات نوروزی کشیک های مراقبت از انفال عمومی را دایر کرد.

حجت الاسلام اسدالله جعفری افزود: با هماهنگی دادستان های شهرهای استان کشیک و گشت های مراقبت از انفال عمومی در تعطیلات نوروزی شکل گرفته و به طور قطع با متجاوزان بشدت برخورد خواهد شد.

وی گفت : یک میلیون و 691 هزار هکتار برابر با 70 درصد مساحت استان مازندران را عرصه های طبیعی تشکیل می دهد.

دادستان مرکز مازندران گفت: دادسراها و دادگاه ها در تعطیلات نوروزی دارای قاضی کشیک هستند و ثبت اسناد واملاک و پزشکی قانونی هم کشیک های شبانه روزی دایر است.

جعفری بر ضرورت رعایت همگانی مسایل اخلاقی و اسلامی در تعطیلات نوروزی تاکید کرد و افزود : با رفتارهای خلاف شرع اسلام بویژه با بی پوششی ، بد حجابی و حرکت های ناهنجار ،وفق مقررات برخورد می شود.

وی گفت : همزمان با افتتاح قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی مازندران روزانه پنج هزارو 200 پلیس ماموریت های انتظامی، امنیتی و ترافیکی استان را انجام می دهند.

مازندران 338 کیلومتر ساحل دارد و 15 شهرستان از 22 شهرستان استان در نوار ساحلی دریای خزر واقع است .

انتهای پیام /


برچسب ها: ساری ، کشیک ، اداره کل ، حفظ ، انفال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.