ساری،

ارائه خدمات دارویی و درمان اضطراری به مسافران نوروزی

برای ارائه خدمات دارویی و درمان اضطراری به مسافران نوروزی هم دو مرکز فوریت دارویی در مازندران فعال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت : برای ارائه خدمات دارویی و درمان اضطراری به مسافران نوروزی هم دو مرکز فوریت دارویی در ساری و تنکابن به صورت شبانه روزی فعال شد.

ولی پور افزود: 68 پزشک داوطلب در قالب طرح داوطلب یار در پست های ایمنی و سلامت هلال احمر مازندران در تعطیلات نوروزی شبانه روزی فعالیت می کنند .

وی گفت : این پزشکان خدمات ویزیت را به صورت رایگان انجام می دهند .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه 47 پایگاه ثابت امداد و نجات استان ظرفیت اسکان مسافران را دارد افزود: هر یک از این پایگاه ها ظرفیت اسکان یکصد نفر را دارد .

ولی پور افزود: هلال احمر مازندران طرح نوروزی خود را با استقرار 68 پایگاه ، مرکز ، پست موقت و سیار و به کارگیری 110 دستگاه خودروی امدادی به اجرا گذاشته است.

وی گفت : یک مرکز امداد هوایی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم خدمات دهی به مسافران نوروزی در مازندران فعال شد و تا 15 فروردین ادامه فعالیت خواهند داد.

مدیرعامل جمعت هلال احمر مازندرن گفت : به منظور کاهش حوادث 25 پست موقت در مبادی ورودی شهرها و 9 پست در محورهای ورودی اصلی استان فعال شده است که به صورت شبانه روزی به مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهند کرد.

ولی پور افزود : چهار هزار امدادگر و نجات گر وظیفه کمک رسانی به مسافران نوروزی را بر عهده دارند و دو هزار نفر از اعضای جوان آموزش دیده هلال احمر نیز کار توزیع بروشورهای آموزشی، لوح فشرده، نقشه راه ها، پست و پایگاه های هلال احمر، معرفی نقاط حادثه خیز را انجام می دهند.

انتهای پیام /


برچسب ها: ساری ، خدمات ، دارو ، درمان ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار