نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

موشک های سپاه، امنیت ملی را تضمین می کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: برد موشک های سپاه، امنیت ملی را تضمین می کنند.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله محسن محتهد شبستری در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز به اشاره به رزمایش موشکی اقتدار ولایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، گفت: برد موشک های سپاه به منظور بازدارندگی و امنیت و آرامش منطقه بوده و ضامن امنیت ملی است  و ایران قصد تجاوز به هیچ کشوری را ندارد.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه پایداری هر کشوری به توان دفاعی اش بستگی دارد، گفت: ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و با توافق هسته ای این را به جهانیان نشان داد.
امام جمعه تبریز  با اشاره به جلسه شورای امنیت درباره رزمایش موشکی ایران که با حاشیه سازی آمریکا و رژیم صهیونیستی تشکیل شد، افزود: در جلسه اخیر شورای امنیت بیشتر کشورهای عضو این شورا، رزمایش موشکی ایران را مغایر قطعنامه این شورا ندانستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری  تاکید کرد: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی به تهدیدهای خود ادامه دهند به طور قطع جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی است.
آین الله شبستری در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: رئیس جمهور روسیه دستور خروج بخشی از نیروهای این کشور از سوریه را داده و در عین حال اعلام کرده هر وقت لازم باشد نیروهای این کشور به پایگاه های خود در سوریه بر می گردند  بنابراین پوتین از تعهدات خود درسوریه عقب نشینی نکرده است.
وی با اشاره به اینکه بر اساس گفته پوتین سامانه های پدافند هوایی روسیه همچنان در سوریه مستقر خواهند بود، خاطرنشان کرد: خروج روس ها از سوریه با هماهنگی قبلی انجام شده است.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه ایران اسلامی حامی دولت سوریه بوده و خواهد بود، افزود: سوریه در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دارد و حمایت از این کشور اسلامی وظیفه ماست.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین  تاکید کرد : عید نوروز یک جشن ملی است که باید رنگ و بوی معنویت به خود بگیرد، دعایی که در تحویل سال قرائت می‌شود، باید از ته دل باشد و زمینه ی تحول حال را مردم در خود ایجاد کنند.

انتهای پیام/ا

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار