ترامپ: سیاستمداران آمار واقعی بیکاری در آمریکا را اعلام نمی‌کنند

نامزد ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد آمار واقعی بیکاری در این کشور چند برابر آمار منتشره است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛«دونالد ترامپ،» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در شهر «سالت لیک» ایالت «یوتا» گفت: «کشور ما عملکرد بدی دارد. رقم واقعی بیکاری چندین برابر رقمی است که دولت گزارش می‌کند. رقمی که اعلام می شود، برای سیاستمداران و رئیس جمهورها است تا عملکرد خود را خوب جلوه دهند.»

ترامپ افزود: «من معتقدم پیمانِ شراکت کشورهای اقیانوس آرام فاجعه است. این در حالیست که «تد کروز» از آن حمایت می کند. «این پیمان باعث می شود بسیاری از فرصت‌های شغلی شما از بین برود. به نظر من، پیمان شراکت کشورهای اقیانوس آرام کشورهای آسیایی با این پیمان شراکت فرصت‌های شغلی را از شما خواهند گرفت. کسانی که از این پیمان طرفداری می کنند درباره تجارت چیزی نمی‌دانند.»

وی همچنین ادعا کرد با در دست داشتن بهترین مذاکره کنندگان جهان قادر است مشکلات کسری بودجه و بیکاری را به راحتی حل کند. ترامپ همچنین گفت با کوچ شرکت های بزرگ آمریکایی به دیگر کشورها و کاهش شغل برای مردم این کشور مخالف است. این نامزد جمهوریخواه در پایان اعلام کرد کشورهایی مانند چین از طریق تجارت با آمریکا بازسازی شده‌اند و سرمایه آمریکا و فرصت‌های شغلی آن را ربوده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار