آبادان؛

افتتاح نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول

برای پانزدهمین سال پیاپی نمایشگاه هوایی راهیان نور ویژه مهمانان نوروزی در پایگاه چهارم شکاری دزفول گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: بدین ترتیب تمام مردم و به ویژه نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس به صورت گسترده آشنا می شوند.

امیر سرتیپ دوم خلبان سیدحمیدرضا آشنا با بیان اینکه این نمایشگاه در سال های گذشته همواره مورد استقبال خوب کاروان هاي راهیان نور و مسافران نوروزی قرار گرفته است، افزود: در این نمایشگاه توان رزمی- دفاعی نیروی هوایی از جمله جنگنده های تیز پرواز و ترابری این پایگاه به نمایش گذاشته شده است.

وي گفت: در نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری دزفول، علاوه بر نمایش هواپیماهای جنگنده و شکاری انواع تجهیزات هوایی، نظامی و فرهنگی نيز به نمایش در آمده است.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول افزود: خلبانان دلیر این پایگاه رشادت های غیرقابل توصیفی در دفاع از حریم هوایی و زمینی میهن اسلامی از خود نشان دادند.

آشنا با اشاره به اینکه این پایگاه در هشت سال دفاع مقدس به عنوان پایگاه مقاومت شناخته شد، گفت: پایگاه چهارم شکاری دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس ۵۰ خلبان شهید تقدیم دفاع از اسلام و میهن کرد ضمن اينکه این پایگاه ۴۵۰ شهید، جانباز و آزاده نيز تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.