ادهمی:

آسیا بر روی ژیمناستیک ایران حساب می کند

مسئول امور استان ها در فدراسیون ژیمناستیک گفت: با توجه به برنامه ریزی های فدراسیون اکنون آسیا بر روی ژیمناستیک ایران به عنوان یک قدرت حساب باز کرده است.

اسماعیل ادهمی مسئول امور استان ها در فدراسیون ژیمناستیک در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کسب مدال برنز عبدالله جامعی در مسابقات آسیایی ژاپن که اولین مدال بین المللی ژیمناستیک ایران پس از هشتاد سال محسوب می شد، مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در رشته ایروبیک ژیمناستیک برای تیم سه نفره جوانان و برنز سعید رضا کیخواه در ورد چلنج کاپ آذربایجان از دستاوردهای ژیمناستیک ایران در سال 94 بود.

وی ادامه داد: اعزام و مسابقات برون مرزی ویترین هر فدراسیونی است که فدراسیون ژیمناستیک در این خصوص برنامه ریزی وعملکرد خوبی داشت. طی این برنامه اعزام های برون مرزی در اولویت قرار گرفت. اکنون آسیا بر روی قدرت ژیمناستیک ایران حساب می کند. تا چند سال گذشته در رنکینگ آسیایی جایی نداشتیم اما حالا با حضور در رقابت های مختلف به مدال هم دست پیدا می کنیم. این نشان می دهد فدراسیون ژیمناستیک در مسیر پیشرفت قرار دارد.

ادهمی تصریح کرد: فدراسیون ژیمناستیک همانند فدراسیون های دیگر درگیر مشکلات مالی است. خانواده ژیمناستیک با دست خالی و بضاعت کم توانست این موفقیت ها را کسب کند.

مطمئنا فدراسیون برنامه های فراوانی دارد اما به علت کمبود امکانات و تجهیزات روند اجرای این برنامه ها به کندی پیش می رود. اگر منابع مالی تامین شود و برنامه ها به بار بنشیند، در آینده اتفاقات خوبی برای ژیمناستیک ایران خواهد افتاد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار