مجتهد: عربستان برای توافق با یمنی‌ها رشوه می‌دهد

افشاگر اسرار آل‌سعود از توسل این رژیم به رشوه برای خروج انصارالله از صنعا خبر داد.

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «مجتهد،» افشاگر اسرار رژیم آل‌سعود در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: عربستان برای خروج انصارالله از صنعا، قصد دارد به آنها مساله اعطای اموال کلان را پیشنهاد کند. وی افزود: روزنامه ایندیپندنت در مقاله‌ای نوشته عربستان در حالی مدعی دست یابی به اهدافش در یمن است که شمال این کشور در کنترل انصار الله و استان «حضرموت» در دست القاعده است. امارات نیز از ائتلاف عربستان انصراف داده است و عدن از حضور تروریست ها رنج می برد.

وی همچنین نوشت: عربستان ادعا می کند که تنها 300 نفر از نظامیانش در یمن کشته شده اند، ولی ایندیپندنت تلفات عربستان را بیش از 10 برابر رقم مذکور اعلام کرده است. در گزارش ایندیپندنت آمده است: شرکت های تبلیغاتی غربی چهره ای خوب و موجّه از رژیم آل سعود به جهانیان نشان می دهند . آنها به روشنفکر یا پیشرفته بودن عربستان اشاره می‌کنند، در حالی که چنین تبلیغاتی احمقانه است.

مجتهد هفته گذشته مطالبی درباره توافق اولیه عربستان و انصار الله منتشر و اطلاعاتی مهم درباره مذاکرات مستقیم این دو طرف ارائه داده بود.

تاکنون هیچ مقام سعودی یا یمنی درباره مذاکرات مستقیم دو جانبه اظهارنظر نکرده، ولی عربستان از پایان قریب الوقوع تجاوز به یمن خبر می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
به نظر من توافق عربستان با انصاراالله یمن از پیش تعیین شده و نقشه ای در راستای حمله به یمن بود اینطور که عربستان تمام زیر ساخت های و مکان های مهم و حیاطی یمن را با بمباران هوایی نابود و بعد با پیشنهاد اعطای وام بزرگ با انصار الله مذاکره‌ای انجام بده و توقف کامل جنگ.و اگه وام عربستان قبول کنند میشه ی اهرم فشار به یمنی ها در هر زمان و سال های بعد و به نوعی همیشه یمن در کنترل داره
آخرین اخبار