همدان؛

افزایش 3 درصدی تردد خودرو در محورهای همدان

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به تردد بیش از یک میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان همدان گفت: این تعداد تردد نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی شاکری اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس که از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۴ آغاز شد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان همدان تردد داشته اند که این تعداد تردد نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش داشته است. 

وی افزود: در حال حاضر جاده های استان همدان شاهد ترافیک با توجه به ورود مسافران و گردشگران پیش بینی می شود در ساعات آینده ترافیکی نیمه سنگین در محور غار علیصدر ایجاد شود.
وی از مسافران خواست با توجه به دو طرفه بودن این محور با تامل و احتیاط بیشتری به رانندگی بپردازند. 

شاکری از کشته شدن ۸ نفر از هموطنان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون در پی تصادفات جاده ای خبر داد و اظهار داشت: بیشترین علت این تصادفات به دلیل بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است. 

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به پیش بینی هواشناسی و تاثیر وزش باد در رانندگی به ویژه در سرعت بالا که سبب بهم خوردن تعادل خواهد شد به رانندگان توصیه کرد در هنگام رانندگی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در نظر داشته و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: همدان ، افزایش ، تردد ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار