سارا جلوداریان:

انتشار «پریزاد» جذاب‌ترین اتفاق سال 94 بود

انتشار مجموعه شعر «پریزاد» پس از پنج سال جذاب‎ترین اتفاق زندگی من در سال 94 بود.

سارا جلوداریان، شاعر و نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سال 94 اتفاق‌های خوب زیادی برایم افتاد از جمله آنکه در مقطع دکتری قبول شدم، خرید منزل نیز از دیگر اتفاقات خوب سال جاری بود.

وی افزود: شاید بتوان گفت سال 1394 یکی از بهترین سال‌های زندگی‌ام بود، اما جذاب‌ترین اتفاق سال جاری را می‌توانم انتشار مجموعه‌ شعرم با  عنوان «پریزاد» بگویم، این اتفاق پس از سال‌ها چشم انتظاری رخ داد و پس از پنج سال این کتاب منتشر شد.

این شاعر در خصوص بدترین اتفاق سال 94 بیان کرد: دوست ندارم از بد و بدترین‌ صحبت کنم، به عنوان شاعر و نویسنده رسالتم این است که تلخی‌ها را به نمایش بگذاریم اما باید صبوری را نیز برای جامعه بیان کنم، بدتر هر بدی وجود دارد و خاصیت زندگی فراز و نشیب‌های آن است.

جلوداریان ادامه داد: هر مسئله بدی که رخ می‌دهد، حکمت خداوند است. در صورتی که به چشم بدی به اتفاقات ناخوشایند نگاه نکنیم تحمل آن برای سهل و آسان خواهد بود و هم قدرت تجزیه و تحلیل بهتری برای مسائل بد خواهیم داشت.

این نویسنده تصریح کرد: عنوان بدترین برای یک حادثه هم انرژی منفی به من می‌دهد و هم تمرکز را از من می‌گیرد پس به جای تحلیل آنکه چه دلیل اتفاق بدی برایم رخ داد، بهترین تصمیم را برای حل آن می‌گیرم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار