در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اجرای طرح الکترونیکی شدن سیستم ها از اولویت های دولت نیست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که دانش و پتانسیل اجرای طرح الکترونیکی شدن سیستم ها در کشور وجود دارد اما متاسفانه اجرای این طرح، در اولویت دولت قرار ندارد.

ایرج عبدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در حالی که دانش و پتانسیل اجرای طرح الکترونیکی شدن سیستم ها در کشور وجود دارد اما متاسفانه اجرای این طرح، در اولویت دولت قرار نداشته و ادامه این روند خسارت ها و هزینه گزافی را به اقتصاد کشور تحمیل می کند.

وی با اشاره به ضرورت الکترونیکی شدن دفترچه ها تصریح کرد: با الکترونیکی شدن دفترچه های کاغذی ، نه تنها هزینه های هنگفت چاپ و کاغذ کاهش می یابد بلکه از سوء استفاده های دارویی و درمانی در این بخش نیز جلوگیری می شود.

عبدی ادامه داد:  برای کمک به کاهش هزینه ها و بهبود بخشیدن به شرایط اقتصادی ، اجرایی شدن طرح الکترونیکی دفترچه ها امری ضروری است که اجرای این طرح نیازمند همت مسئولان مربوطه و همکاری دولت خواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به دنیای دیجیتال امروز، کشور نیز باید گام موثری را در زمینه های مختلفی از جمله ارتقاء تجهیزات پزشکی ، درمانی ،تسهیل در روند انجام فعالیت ها و صرف جویی در اتلاف وقت بردارد.

عبدی گفت: از آن‌جایی که حذف دفترچه ها موجب مدیریت در مصارف می شود بنابراین باید با فراهم سازی بستر ها و زمینه ها به اجرای هر چه سریع‌تر این طرح کمک شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار