زنجان؛

رسیدگی فوری به شکایات مسافران در زنجان

مسول روابط عمومی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت:به منظور رفاه حال مسافران و میزبانی هرچه بهتر سامانه پیامکی آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافرین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نجفلو افزود: به منظور رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی، سامانه پیام کوتاه به شماره 300073241 آماده دریافت نقطه نظرات و شکایات مسافران نوروزی می باشد.

وی متذکر شد: شماره تلفن گویای 33322001-024 دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان برای ثبت شکایات در خدمت مسافران و هموطنان عزیز می باشد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: شکایت ، رسیدگی ، مسافر ، نوروز ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.