کریم نهمین گلزن برتر لیگ یونان

مهاجم ملی پوش کشورمان در لیگ یونان عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در فصل جاری شاهد نمایش های امیدوار کننده ای از سوی لژیونر های کشورمان در فوتبال اروپا هستیم.

علیرضا جهانبخش در لیگ هلند سعید عزت اللهی و سردار آزمون در لیگ روسیه و البته کریم انصاری فرد در لیگ یونان توجه کارشناسان مختلفی را به خود جلب کرده اند ما در اینجا تاحدودی به بررسی عملکرد انصاری فرد میپردازیم.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پانیونیوس در حالی که با انتقادات زیادی پس از پیوستن به لیگ یونان روبه رو شده بود اکنون به مرد اول خط حمله پانیونیوس و یکی از بازیکنان مجبوب این تیم تبدیل شده است.

کریم پس از تحمل نیمکت نشینی در بازی های لیگ به مرور زمان خود را به کادر فنی تحمیل کرد.

وی نخستین گل خود را در پیروزی پرگل تیمش در هفته ششم لیگ یونان مقابل پانایتولیکو تنها هفت دقیقه پس از ورود به میدان به ثمر رساند نکته جالب توجه دیگری که در مورد انصاری فرد وجود دارد این است که مهاجم کشورمان در سه دیدار تیم پانیونیوس گل های حساس و سه امتیازی به ثمر رساند و نقش موثری در حضور تیمش در جمع پنج تیم بالای جدول ایفا کرده است.

کریم انصاری فرد در حال حاضر و در پایان هفته بیست و چهارم لیگ یونان با هفت گل زده در رده نهم برترین گلزنان این لیگ قرار دارد این در حالی است که مهاجمان نامداری چون دیمیتار برباتف در این رده بندی پایین تر از انصاری فرد جای گرفته اند .

بازگشت روزهای خوب کریم آقای گل دو دوره لیگ کشورمان میتواند خبر خوشی برای فوتبال ایران در رده ملی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار