ایلام؛

اسکان بیش از 33 هزار گردشگر در استان ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: تاکنون 33 هزار و 735 گردشگر در اقامتگاه های نوروزی این استان اسکان یافته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ عبدالمالک شنبه زاده گفت  : این تعداد مسافر نوروزی از 27 اسفند سال تا اول فروردین سال جاری در مدارس، هتل ها، خانه های مسافر، کمپینگ های اقامتی این استان اسکان داده شدند. 

وی افزود: مقدمات کامل پذیرایی از گردشگران در ایام تعطیلات نوروز انجام شده و در این راستا از ظرفیت تمامی دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی استفاده می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام با بیان اینکه 21 کیوسک و پایگاه اطلاع رسانی ویژه مسافران با همکاری هلال احمر در سطح استان در نوروز مستقر هستند، تاکید کرد: 150 هزار بروشور و اقلام تبلیغاتی با مشارکت همه دستگاه ها و بخش خصوصی چاپ شده و در اختیار مسافران نوروزی توزیع می شود.

شنبه زاده یادآور شد: ظرفیت در هتل ها، مهمانپذیرها، مدارس، کمپ ها و منازل استیجاری سراسر استان به اندازه کافی وجود دارد و در صورت نیاز ،خوابگاه های دانشجویی و مهمانسرای ادارات نیز به این ظرفیت اضافه خواهد شد.

استان ایلام با تفرجگاه های بکر طبیعی و آثار تاریخی بسیار زیادی که دارد هر ساله در ایام نوروز پذیرای سیل عظیمی از مسافران نوروزی به مناطق مختلف این استان است.

سال گذشته در تعطیلات نوروز 370 هزار گردشگر در استان ایلام اسکان یافتند.



انتهای پیام/ی
برچسب ها: مسافر ، ایلام ، گردشگر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.