در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نشست پل ارتباطی روستای افراسیابکلا

مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران گفت: پل ارتباطی بین روستای افراسیابکلا به علت بارندگی‌های شدید و نشست 30 سانتی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

نشست پل ارتباطی روستای افراسیابکلاعلی اصغر احمدی مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مسدود شدن پل روستای افراسیابکلا اظهار داشت: پل روستای افراسیابکلا که از قدیم دچار مشکلات آب شستگی پایه‌ها بوده  شب گذشته به علت بارش شدید باران و خالی بودن پایه‌های پل دچار نشست حدود 30 سانتی شده که در نهایت به علت مسائل ایمنی این پل مسدود شده است. 
 
وی افزود: این پل از گذشته دچار مشکلاتی بوده که به علت کمبود اعتبارات تاکنون اقداماتی در این خصوص انجام نشده بود. 
 
مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران ادامه داد:در ساعات اولیه این حادثه این پل مسدود شده و راه جایگزین برای تردد مسافران در نظر گرفته شده است. 
 
احمدی بیان کرد:  فردا مشاوران راه و شهرسازی استان مازندران و پیمانکاران این حادثه را بررسی خواهند کرد و تصمیمات در خصوص ترمیم و یا تخریب پل در نظر گرفته خواهد شد. 
 
وی در خصوص تعداد مجروحان و یا آسیب دیدگان در این حادثه اظهار داشت: یک دستگاه خودروی پراید در گذر از روی این پل دچار آسیب شده که تنها یک نفر از ناحیه پا مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شده است. 
 
مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران گفت: خوشبختانه با توجه به بارندگی‌های اخیر از اول تعطیلات نوروز هیچ گونه حادثه مترقبه از قبیل سیل و یا آب گرفتگی در سطح استان رخ نداده است. 
 
انتهای پیام/ 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار