تبریز؛

کلانتری ها محافظان جان و مال و ناموس مردم هستند

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقرای امنیت، گفت: کلانتری ها حافظ جان، مال و ناموس شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسماعیل جبارزاده در بازدید از کلانتری 14 جهاد تبریز با ابراز رضایت از عملکرد نیروهای انتظامی استان در سال گذشته افزود: بخش عمده ای از آرامش و آسایش امروز مرهون فعالیت ها و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حوزه کلانتری ها، راهنمایی و رانندگی و یگان عملیات نیروی انتظامی فعالیت های بسیار خوبی در سال گذشته انجام شده و کیفیت ارائه خدمات به مردم نسبت به سال های نه چندان دور، ارتقا یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید سرعت و کیفیت ارائه خدمات به مردم در کلانتری ها افزایش یابد، اظهار کرد: کلانتری فقط مکان مراجعه افراد خلافکار نیست بلکه هر شهروندی ممکن است به دلایل متعدد به کلانتری مراجعه کند.

وی با اشاره به اجرای طرح مکنا (طرح مدیریت کیفیت ناجا) گفت: امروز مفتخریم بگوییم که در اکثر کلانتری های استان، این طرح به خوبی در حال اجراست که یکی از بهترین و ارزنده ترین خدمات نیروی انتظامی در استان است.
جبارزاده همچنین از آمادگی مدیریت ارشد استان برای تجهیز موتوری کلانتری ها و رفع مشکلات موجود خبر داد.
استاندار آذربایجان شرقی هم چنین گفت: تمامی دستگاه های خدمت رسان در ایام نوروز در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی هستند.
جبارزاده افزود: خوشبختانه تمامی دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادها پای کار هستند و وظایف محوله خود در ارتباط با اجرای هرچه بهتر طرح نوروزی را به نحو احسن انجام می دهند.
وی با بیان اینکه هیچ کمبود و کم و کسری در ارائه خدمات برای مسافران در آذربایجان شرقی وجود ندارد ادامه داد: امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، وضعیت بسیار خوب و مطلوبی را در تمامی حوزه ها شاهد هستیم.

جبارزاده اظهار کرد: تمامی امکانات لازم برای سفری با سلامت، راحت و با آسایش کامل در آذربایجان شرقی مهیاست و با وجود برخی مشکلات و محدودیت ها، ارائه خدمات به مردم نه تنها تعطیل نشده بلکه پررنگ تر نیز شده است.

وی اظهار کرد: آن چه که ما می بایست در استان برای ایجاد امنیت هر چه بیشتر هم استانی ها و هموطنان در ایام عید انجام می شد صورت گرفته و مردم با توجه به توصیه های ایمنی پلیس ایام نوروز خود را تبدیل به ایام غم و اندوه نکنند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: امیدواریم در سال جاری شاهد کمترین میزان سوانح و تلفات جاده ای در استان و کشور باشیم و این موضوع، بهترین عیدی مردم به مسئولان است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار